Arany, ezüst és bronz International Business Award a Noguchinak

Letaroltuk a International Business Awards gálát Rómában és minden színű díjból elhoztunk egyet. A McDonald’s Magyarország számára végrehajtott “Szoptató anyukák a McDonald’s-ban” kampány az issue management kategória arany, az LG G Flex2 okostelefon Instagramos bevezető kampánya a “kis költségvetésű kommunikációs kampányok” kategória ezüst, a Mályvavirág Alapítvány a méhnyak- és petefészekrák megelőzésére és korai diagnózisára felhívó kampánya pedig az “esemény-alapú kampányok” kategória bronz díját hozta el. Szoptató anyukák a McDonald’s-banNyár elején a McDonald’s jelentős felháborodást kiváltó krízishelyzettel nézett szembe: egy biztonsági őr tett megjegyzést egy szoptató anyukára, aki a méltatlan bánásmód miatt a közösségi médiában flashmobot szervezett a szoptatás jogának demonstrálására. Válságkommunikációs tanácsokkal segítettük ügyfelünket, hogy nem egészen 20 óra alatt tényszerű keretbe helyezzük a közösségi akciót, megerősítsük a vállalat családbarát voltát, a flashmobot pedig „tüntetésből” a szíveslátás jó példájává fordítsuk át. LG GFlex2 Instagram kampány Márciusban debütált Magyarországon az LG új csúcstelefonja, a hajlított kijelzős G Flex2, amelynek érkezését Instagram fotópályázattal támogattuk meg Soós Bertalan fotóssal és a Magyar Instagram Közösséggel össezfogva. A „Keresd az ívet” elnevezésű fotóversenyre az #LG_keresdazivet megjelöléssel ívet vagy íveket ábrázoló képekkel lehetett pályázni. Három hét alattatt összesen 8402 fotó érkezett, így ez lett a hazai Instagram eddigi legsikeresebb kampánya.LG Gflex kampányKirakatba teszemMűvészek és közszereplők álltak kirakatba a petefészekrák világnapján az ÉMÉ hazai designercsapat által tervezett pólókban. A méhnyakrákos nők gyógyulásáért és a megelőzésért tevékenykedő Mályvavirág Alapítvány „Kirakatba teszem” kampányszlogenjével üzeni, hogy merjünk beszélni a nőket érintő daganatos megbetegedésekről. Für Anikó és Pokorny Lia színművészek, Muri Enikő énekesnő-musical színésznő, Molnár Andrea táncművész, illetve Simó Vivien érintett „tették kirakatba” a témát a designerek showroomjában.

Previous
Previous

Double Lollipop wins

Next
Next

What's next in Clouds