
Stratégiai szemlélet, mérhető eredmények
SZOLGÁLTATÁSAINK
VÁLLALATI KOMMUNIKÁCIÓ
Mi vagyunk a híd az ügyfeleink és a célközönségük között. A gyors sikereken túl is gondolkodunk, hosszú távra tervezve őrizzük meg a hitelességet. Mindig keressük az új csatornákat és eszközöket, miközben építünk a régi, jól bejáratott kapcsolatokra.
EMPLOYER BRANDING
Több iparág vezető munkáltatójával dolgozva évtizedes tapasztalatunk segít pontosan felmérni a munkavállalói igényeket. Számos díjnyertes kampány igazolja: tudjuk, hogyan kell megszólítani, bevonzani és megtartani a legjobbakat.
B2B KOMMUNIKÁCIÓ
Értjük a speciális B2B környezetet, ahol a hosszú életciklus és megosztott döntési folyamatok mellett figyelni kell a pontos időzítésre és a többszereplős egyensúly fenntartására. Ezért választ minket számos szolgáltató és iparvállalat B2B kampányaik tervezésére.
KRÍZISKOMMUNIKÁCIÓ
Termékvisszahívás vagy csoportos létszámcsökkentés, baleset vagy gyárbezárás? Diszkréten, biztos kézzel és hatékonyan segítünk a legérzékenyebb helyzetek kezelésében a felkészüléstől a megelőzésen át a vészhelyzeti kommunikációig és reputációs kárenyhítésig. Legutóbb például a XXXXXXXX ügyben sikeresen akadályoztuk meg, hogy a XXXXXXXXX híre nagy nyilvánosságot kapva XXXXXXXXXXXXXXXXXX okozzon.
MÁRKAKOMMUNIKÁCIÓ
A brandépítés Szent Grálja az önazonos, pozitív és erős márkaimázs. Napi szinten segítjük megbízóinkat brandjeik és termékeik piaci bevezetésében, ismertségének növelésében, vagy akár újrapozicionálásában.
HÍRNÉVMENEDZSMENT
„Az vagy, amit akkor mondanak rólad, ha kimentél a szobából.” Segítünk az elismertség növelésében és a negatív vélemények hatásainak enyhítésében. Nemegyszer varázsoltunk rendkívül rossz reputációval bíró vállalatokat vagy márkákat újból közkedvelt névvé.
FELELŐS MŰKÖDÉS, ESG
A fenntartható, etikus és felelős vállalati működés elengedhetetlen a hosszú távú sikerhez. Segítünk, hogy ügyfeleink társadalmi elkötelezettsége a lehető leghasznosabb legyen és a lehető legtöbb emberhez jusson el a híre.
MÉDIATRÉNING
Ma a vállalatvezetők folyamatosan a közvélemény látókörében vannak. Felkészültség és gyakorlat szükséges, hogy nyilvános megszólalás esetén valódi vezetőként álljanak helyt. Tréningjeinken a résztvevők megtanulják, hogyan fordíthatják ezeket a helyzeteket a javukra, hogyan kerülhetik el a csapdákat, és hogyan juttathatják el üzeneteiket a célcsoportjaikhoz.