Global Sabre Awards a Noguchinak
A világ legsikeresebb problémakezelés (issue management) programjának választották a Szoptató anyukák a McDonald’sban kampányunkat. A Noguchi így a magyar kommunikációs ügynökségek közül elsőként hozhatta haza a Global Sabre Awardot.A gyorsétterem egyik biztonsági őre udvariatlanul tájékoztatott egy anyukát arról, hogy az étteremben külön helyiség áll rendelkezésre a szoptatásra. Emiatt a kisgyerekes anyák közössége másnapra újságírók, fotó és tévékamerák özöne előtt villámcsődületet hirdetett az étterembe.A bírálók kiemelték, hogy a Noguchinak és a McDonald’snak 24 órája volt a probléma kezelésére, és azt a megoldást választották, amely manapság, a gender kérdések tetőzése idején a legrokonszenvesebb: nyitottan, segítőkészen fogadták az anyukákat és egy problémás kérdést azzá a pozitív üzenetté tudták átalakítani, hogy a McDonald’s családbarát étteremhálózat, ahol mindenütt szívesen fogadják a kisgyerekeket, és kényelmes lehetőséget biztosítanak számukra még akkor is, ha egyelőre nem milkshake-et fogyasztanak.