A Noguchi mindkét kampánya shortlilstes az EMEA SABRE Awards-on

Idén is két kampánnyal szerepel a Holmes Report európai, közel-keleti és afrikai (EMEA) regionális pr-díja, a SABRE Awards rövid listáján a Noguchi Porter Novelli.A kelet-európai regionális kategóriában, egyedüli magyar pályázóként a Mályvavirág Alapítvány számára végzett, a kismedencei daganatok szűrését népszerűsítő, bronz Prizma-díjas kampányunkat válogatták be a legjobbak közé. Az issue menedzsment kategóriában pedig a McDonald’s Nyugati téri éttermébe meghirdetett flashmob kezelésére kidolgozott, arany Prizma díjas kampányunk versenyezhet a fődíjért. A SABRE Awards-ra idén több mint 2400 pályázat érkezett, az eredményhirdetés május 25-én lesz Berlinben.A Noguchi legutóbb 2014-ben nyert EMEA SABRE díjat a Pfizer számára fejlesztett RAgadj ecsetet! programmal.

Previous
Previous

Mindkét kampányunk shortlilstes az EMEA SABRE Awards-on

Next
Next

Az OMV a Noguchit választotta