Az OMV a Noguchit választotta
Februártól a Noguchi Porter Novelli az OMV magyarországi pr-ügynöksége. Az OMV Hungária meghívásos pályázaton választott új partnert. A klasszikus vállalati kommunikáció mellett a Noguchi gondozza az egyik legnagyobb hazai üzemanyag-forgalmazó olvasást népszerűsítő CSR-programját, a töltőállomásokon működő VIVA kávézók brand-pr tevékenységét, valamint szerkeszti az OMV belső – munkavállalók és partnerek körében terjesztett – márkamagazinját.Az OMV az elmúlt években számos komoly kezdeményezést indított: A MaxxMotion-nel erős pozíciót szerzett a prémium üzemanyagok piacán, új, saját kávémárkát vezetett be a VIVA kávézóval rendelkező töltőállomásokon, illetve a SPAR-ral együttműködésben már 45 shopját újította meg a SPAR Express koncepció szerint.A megbízás értelmében a Noguchi koordinálja majd az OMV magyarországi vállalati és sajtókommunikációját, felel a töltőállomáshálózat és a VIVA kávézók márka pr-tevékenységéért, az OMV az olvasást népszerűsítő, országos könyvgyűjtő és iskolai zenés felolvasóprogramjának kommunikációjáért, valamint a belső kommunikáció és employer branding egyik legfontosabb eleme, a 24Plus magazin szerkesztéséért.„A Noguchival való első találkozásaink után a kollégákkal azon tréfálkoztunk, vajon hol rejthettek el lehallgató készüléket – tökéletesen ráéreztek a kihívásainkra, a kommunikációs stratégiai irányokra és terveinkre, ötleteinkre”, mondta Nagy Zsolt István, az OMV magyarországi töltőállomás üzletág marketingvezetője. „A tender végére egyértelmű volt, hogy a Noguchi az a partner, akivel megtervezhetjük és sikeresen végrehajthatjuk a következő évek kommunikációs stratégiáját és aktivitásait.”Az OMV pr-megbízása három évre szól.