A tiniket célozza a Fanta új kampánya

Új csomagolással és logóval jött ki a Fanta, ehhez egy marketingkommunikációs kampány is kapcsolódik. A márkatulajdonos Coca-Cola Magyarország három véleményvezért, Szabyestet, Bánki Benit és Fodor Évit kérte fel a kampányhoz.
A kampány első lépéseként bevezették a Fanta új globális termékdizájnját, a spirál formájú, csavart palackot, valamint a felfrissített logót és márkaarculatot. A háromfős véleményvezér-csapatot a „Fanta Elnöki Főnökség” névre keresztelték. A cég közleménye szerint az említett influencerek segítségével egy új ízt is be fognak vezetni a magyar piacra a Fanta globálisan meglévő több száz ízvariánsa közül. Íme a három fiatal véleményvezér:A kampány része egy pályázat is, melyben a „Fanta Elnöki Főnökséget” szeretnék bővíteni egy lány és egy fiú fogyasztóval.Az „Ettől befacsarodsz” fősorral futó kampánnyal tévében, köztéren (országszerte citylightokon, építési hálókon és buszmegállókban), valamint online találkozhatnak a fogyasztók. Az új palack bevezetését roadshow is támogatja három budapesti és három vidéki plázában, ahol telefonnal lehet irányítani egy óriási Pac-Man játékot.
Previous
Previous

Szántó Péter zsürielnök a nemzetközi Stevie Awardon

Next
Next

Budapesten gyűlnek össze a régió innovatív gondolkodói