Ön hogyan néz sportot a tévében?
Megosztja az eredményeket Facebookon? Mondja el az Invitel online kutatásában! A Nagy Sorozatrajongó kérdőív után most a sportimádók szokásairól érdeklődik a vállalat. Az aktuális kutatás célja, hogy három nagyobb területre fókuszálva feltérképezze a tévés és online sport tartalmak fogyasztási szokásait. A sport fontos része legtöbbünk mindennapjainak. Sokunk rendszeresen mozog, akár versenyszerűen, akár kikapcsolódásként. A sport szeretete viszont akkor is jelen van az életünkben, amikor otthon már ledobtuk edzőtáskánkat, vagy ha éppen nem vagyunk az aktív sportolás elkötelezett hívei. Kérdések mindenholA kutatás az online és offline sportkövetési szokásainkat is vizsgálja. Milyen rendszerességgel nézünk élő sporteseményeket tévében? Hol nézzük legszívesebben az élő közvetítéseket: otthon, kocsmában, esetleg ismerősöknél? Mennyire vagyunk aktívak a közösségi médiában a sport témájú tartalmaknál, bejegyzéseknél? A kérdések között vannak sportolásra vonatkozó témájúak is, amelyekből olyan összefüggéseket nyerhetünk majd ki, hogy van-e kapcsolat az aktívan űzött sportág és a követett sportágak között – például azok, akik fociznak inkább a labdajátékokat követik? Többek között ezekre a kérdésekre keresi a választ az Invitel legújabb sportos kutatása, amit itt tölthet ki. Hol? Mi? Rohamosan nő azoknak a felületeknek, csatornáknak a száma, amelyeken a sportközvetítéseket és a sport tartalmakat figyelemmel követhetjük, pl. applikációk, streaming oldalak, nem beszélve a TV-k technikai fejlődéséről, hiszen sokan már otthon is HD-ben élvezhetik az adásokat, sőt akár egy gombnyomással felvehetik és vissza is nézhetik az adásokat. Az Invitel bízik benne, hogy a kérdésekre adott válaszokkal feltérképezhetővé válnak a sportrajongók által szívesen követett és olvasott felületek, miközben alkalom kínálkozik majd ezek kihasználtságának vizsgálatára is.