Tokiói utazásra hív az Asahi új kampánya
2021-ben Tokió ad otthont az olimpiának, így minden szem Japánra szegeződik. Annak érdekében, hogy a közönség jobban megértse Tokió sajátos szépségét, a márka utat nyit a japán kultúra megújuló világába, hozzáférést biztosítva a város általában rejtett szemléletéhez. Ugyanakkor ez remek alkalom arra, hogy az Asahi Super Dry, mint Japán népszerű sörének globális ismertségét növelje egy olyan integrált globális kampány létrehozásával, amely lehetővé teszi a fogyasztók számára, hogy valóban FELFEDEZZÉK TOKIÓ-t. Négy film dolgozza fel azok munkásságát, akik újításokat és valódi áttörést hoztak a látszólag hagyományos kultúrában. A kisfilmek olyan különlegességeket dolgoznak fel, mint a 3D-nyomtatott édesség, modern utcai viseletre szánt kimonó, bonsai-mester zenés előadása és a modern utazó igényeihez szabott tokiói hotel. Ezekben a történetekben a kreativitás, a tökéletességre való törekvés és az egyedi japán stílus elemei ötvöződnek, pont, mint az Asahiban.A kampány során influenszerként, Hédinkét (Szabó Hédit) választotta a márka, aki a kisfilmekkel összhangban, ugyanakkor saját stílusához hűen mutatja be a Japán főváros különböző arcait közösségi médiafelületein. Urban Jungle a közösségi média aktivitás mellett bonsai szakértőként is közreműködik.A sörmárka nyereményjátékot hirdet saját Instagram oldalán, ahol a fogyasztók többek között egyedi, különleges dizájnnal bíró, „Fedezd fel Tokiót” sörös korsót nyerhetnek.Az aktivitásokat egy MediaMarkttal közös együttműködés is színesíti, az üzletekben két héten keresztül az okostelefont vásárlók Asahi Super Dry terméket kapnak.