Magyarország és a főváros értékeit ünnepli a Dreher Gold

Az elmúlt hónapok sokunk számára rávilágítottak arra, hogy az országhatárokon sem kell átlépnünk, ahhoz, hogy csodálatos helyeken, különleges élményekben legyen részünk. A Dreher Sörgyárak csapata úgy gondolja, hogy félig semmit sem érdemes megélni. Főleg a saját hazánkat nem! Éppen ezért a cég zászlóshajó márkája, a Dreher Gold megújult csomagolásán a magyar természetes és épített környezet szépségeire hívja fel a figyelmet, mégpedig az ország és a főváros egészén, és nem csak a legnépszerűbb helyszínein.Ha valaki csak a Nyugat-Magyarország dombjain járt, de nem látogatta még meg az Északi-Középhegység hegyeit, vagy csak a Hortobágyon sétált, de a Kisalföldön még nem, ha csak a madárcsicsergéses budai hegyeket ismeri, de idáig kihagyta a pesti utcák nyüzsgő hangulatát, akkor épp itt az ideje teljesen megélnie azt, ami körülvesz bennünket. A Dreher Gold rebrandelt csomagoláson keresztül hozza közelebb egymáshoz a két ország-, illetve városrészt. A márka a fogyasztókat pedig arra inspirálja, hogy tegyék teljessé a Magyarország élményüket azzal, hogy Kelet-Magyarország mellett Nyugat-Magyarországot, Buda mellett Pest utcáit is megismerik, és fordítva.A Dreher Gold ennek megfelelően mostantól négyféle új, Kelet- és Nyugat-Magyarország, Buda és Pest sematikus térképével díszített dobozban lesz kapható. A térképek adott terület híres, vagy éppen kevésbé ismert helyszíneinek nevéből áll össze. Így a város és az ország a fogyasztók által „egyesül újjá”, hiszen a térképekkel ellátott dobozok együttes megvásárlásával lesz ismét elválaszthatatlan Budapest és Magyarország.A kampány fogyasztói népszerűsítő programmal is kiegészül. A felhasználók a ... weboldalon saját kedvenc keleti vagy nyugati, pesti vagy budai helyszínen készült képeiket tölthetik fel. Az oldalon és egy interaktív citylighton plakáton egy folyamatosan bővülő térképen követhetjük, hogy milyen helyszínekkel gazdagodik a digitális Magyarország itiner. A feltöltők pedig természetesen különböző teljes „itthon-élményt” nyerhetnek.A Dreher Gold kampánya augusztus második felében indul. Ne feledjük, félig nem érdemes itthon lenni!

Previous
Previous

Bronz Stevie-t kaptunk

Next
Next

Életünk apró örömei, avagy mi teszi a magyarokat boldoggá?