Női magazinokkal fedeztük fel a parndorfi Designer Outletet

Parndorf tripIdén év elején kezdtünk el együtt dolgozni a parndorfi Designer Outlettel, ahova már most is sokan járnak Magyarországról vásárolni. Szeretnénk, ha még szélesebb körben megismernék itthon, és megtudnák, mennyit fejlődött az utóbbi években.Az együttműködésnek fontos állomása volt a múlt pénteki túra, amikor rangos női-, és divatmagazinok kollégái személyesen is megismerhették az üzletházat. Öt laptól, a Cosmopolitan, ELLE, Marie Claire, Maxima, és Nők Lapja magazinoktól hívtunk divattal, és öltözködéssel foglalkozó szakértőket. A szerkesztők és stylistok bevallották, hogy meglepődtek a márkák összetételén, és hogy mekkorára nőtt az outlet. A visszautat halasztani is kellett kicsit, mert szívük szerint még késő estig maradtak volna!Augusztus 22-én csütörtökön azonban még munka után is érdemes lesz Parndorfba látogatni, hiszen ezen a napon ünnepli 15. születésnapját az Outlet. Aznap 23 óráig nyitva tartanak az üzletek, és majd minden üzlet legalább 3 terméket 80 százalékos kedvezménnyel fog árulni.Számos program színesíti majd a divatmárkák közötti válogatást: divatbemutató, osztrák együttesek koncertjei, a Red Bull DJ kamionja és Forma 1-es autója, tűzijáték. Emellett elektromos biciklit, nyaralásokat és egy iPadet nyerhetnek a szerencsések az Outlet tomboláján.A parndorfi McArthurGlen Designer Outlet 1998 augusztusában nyitott és azóta működik töretlenül magas látogatószámmal. A Designer Outlet a 2011 és 2012-es évben 4 millió vásárlót vonzott. Az outlet 170 üzletében 30-70%-kal olcsóbban kínálnak nemzetközi divatmárkákat. A McArthurGlen Designer Outlet 1350 munkavállalójával a régió legnagyobb munkáltatója.

Previous
Previous

Egy „fanatikus” csapat vette át az atomerőmű irányítását a VOLT fesztiválon

Next
Next

Megmutattuk, hogyan készül a Túró Rudi