EGIS: Így látja a népbetegséget az MI
Hogyan tudjuk felhívni a figyelmet egy olyan kellemetlen témára, ami abszolút tabunak számít a legtöbb ember számára, miközben a népesség felét érinti? Bevontunk valakit, aki nem szégyellős: a mesterséges intelligenciát. Mindezt “before it was cool”.
Egy jó ötlettel és a hazai PR-ben még nem használt eszközökkel minimális költségvetésből 10 milliós elérés volt az eredményünk.
Házipraktikák helyett orvos, vagy gyógyszerész
Felmérések igazolják, hogy a magyar felnőtt lakosság több mint fele szenvedett már aranyértől, köztük sok fiatal is. Az érintettek sokszor az orvosi kezelés helyett házilagos megoldásokat próbálnak találni, ez azonban veszélyes lehet. Az Egis megbízásából 2023 áprilisában „Aranyér hónapot” indítottunk.
A Dall-E segítségével megnéztük, hogy a klasszikus festmények, versek világában miként jelenhet meg, ha nem kezeljük helyesen az aranyérbetegséget: például Vincent Van Gogh hölgyalakja Csillagos éj helyett csillagokat lát, vagy Rembrandt Harmeszoon van Rijn férfialakjai sem járnak örömtáncot.
Az akkor abszolút újdonságna számító ChatGPT bevonásával pedig egyedi verseket írtunk.
Az alkotásokat kiküldtük a sajtónak, emellett orvosszakértő tartalomgyártó segítségével a TikTokon és az Instagramra is megjelentünk.
Eredmények
10M+
elérés
75%-os
piaci részesedés a terméknek
51
organikus cikk a legolvasottabb médiumokban