Dreher 165 integrált kampány

2017-ben a tulajdonos és a magyarországi vezetőváltás új irányt hozott a Dreher Sörgyárak életébe. Az Asahi nemzetközi és európai stratégiájával összhangban megszületett a „Drehertől-Dreherig” filozófia, amely – csakúgy, mint az államosítás előtt – a prémiumizációra, valamint a hagyománynak a modernitással és az innovációval való ötvözésére koncentrál.

Az új stratégia első kiemelkedő eredményei az alapítás 165. évfordulójára váltak kézzelfoghatóvá.

Az alapító legendája újjáéled

A kampány kiemelt célja volt, hogy a sörgyár gazdag történetének bemutatásán keresztül erős párhuzamot vonjunk a presztízs, a történelmi eredmények, valamint a jelenlegi vállalat között, ezzel alapozva meg az új termékek sikeres bevezetését.

A 165. évforduló első hivatalos eseményét az alapító születésnapjára, június 7-re időzítettük.

Dreher Antal számos európai országot bejárt, hogy tökéletesítse a sörfőző tudását, ezért az újságíróknak egy, az utazótáskájának mintájára készített fabőröndöt küldtünk ki, limitált szériás csomagolású sörös dobozokkal, egy korhűen megfogalmazott és elkészített személyes levéllel és egy történelmi infografikával. 

A sajtóközleményben a gyár történetének bemutatása mellett felkértük a hazai plakátkészítőket, hogy értelmezzék újra a gyár ikonikus plakátjait. A plakátversenyben hangsúlyt fektettünk a minőségre, ezért partnerként a művészeti egyetemek mellett bevontuk az Arany Rajzszög Társaságot.

Az Önkormányzattal való, közös történelem mentén formálódó együttműködésnek köszönhetően Dreher Antal posztumusz megkapta a kerület díszpolgári címét és róla nevezték el a korábbi Jászberényi út egy szakaszát. 

Szeptemberben megrendeztük a Dreher 165 Napokat, ahol a legjobb plakátok mellett egy különleges fotókból és tárgyakból készített tematikus kiállítást mutattunk be. Az eseménysorozatot egy munkavállalóknak szóló esemény indította. 

Eredmények

40.000.000


elérés

150


médiamegjelenés

47%


éves növekedés

+5%


külső munkáltatói megítélés

10.000+


szavazat a pályázatokra

700+


látogató

A kampány elemei

A 2019-es éves kommunikáció legmeghatározóbb eleme a 165. évforduló volt.  A témára építkezve 5 kommunikációs célt tűztünk ki.

X a sörgyár vezető szerepének visszaszerzése a kommunikációban
X a sörgyárról és a Dreher márkáról szóló megjelenések számának növelése
X a pozitív megjelenések arányának növelése
X a corporate márka építésén keresztül a gyár munkáltatói imidzsének erősítése
X a gyár felelős vállalatként való bemutatása